بهترین پارچه برای تیشرت تبلیغاتی | 02177260333

زمانی که افراد می‌خواهند، از تیشرت به‌عنوان لباس کار و تبلیغات استفاده کنند، مهمترین آیتم با اهمیت انتخاب بهترین پارچه برای تیشرت و رنگ مناسب آن خواهد بود.

بهترین پارچه برای تیشرت تبلیغاتی

زمانی که افراد می‌خواهند، از تیشرت به‌عنوان لباس کار و تبلیغات استفاده کنند، مهمترین آیتم با اهمیت انتخاب بهترین پارچه برای تیشرت و رنگ مناسب آن خواهد بود. این که این پارچه باید از چه موادی تشکیل شده باشدتا استفاده از آن مناسب و راحت باشد در پی این مورد مهم هموار خواهد شد.

بهترین پارچه برای تیشرت تبلیغاتی

بهترین پارچه برای تیشرت تبلیغاتی

از پارچه‌های زیادی می توان برای تولید تی شرت استفاده کرد ولی تاکنون پارچه‌ای بهتر و مناسب‌تر از پارچه جودون برای تولید تیشرت تولید نشده است. این پارچه به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در تولید انواع لباس کار زنانه و لباس کار مردانه در فصل گرما، تیشرت جودون پسرانه و تی شرت‌های سه دکمه یقه‌دار استفاده می‌شود. این پارچه با داشتن کیفیتی بالا به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. 

این پارچه چهار فصل است و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. از دیگر ویژگی‌های پارچه جودون امکان انجام چاپ مناسب برروی آن است که می‌توان به‌عنوان تیشرت تبلیغاتی هم از آن به خوبی استفاده کرد. 

بیشتر بخوانید: لباس کار دوبنده 

بررسی ویژگی‌های انواع پارچه جودون

در ترکیب تولید پارچه جودون، از الیاف مختلفی استفاده می‌شود، که هر کدام ویژگی‌های مناسب و کاربردی دارند که بطور مختصر به شرح آنها می پردازیم:

جودون پنبه

نخ پنبه ای با کیفیت بالا در بیشترین میزان در ترکیب پارچه جودون استفاده شده است. به‌دلیل بافت خاصی که در پارچه جودون وجود دارد، گردش هوا و امکان تنفس بدن در آن به خوبی میسر می باشد. در صد نخ پارچه جودونی که از ۳۵ درصد بیشتر باشد، بسیار خنک‌تر از  پارچه جودون پلی استر خواهد بود. پارچه جودون پنبه ای، با کاهش تعریق در از بین بردن بوی نامطبوع ناشی از عرق تأثیر زیادی دارد.

جودون لاکرا

جودون لاکرا به‌دلیل خاصیت کشسانی به نام جودون کشی هم معروف است. این نوع پارچه، از الیاف نخ لاکرا تولید می‌شود و نسبت به مدل‌های دیگر پارچه قیمت بالاتری دارد، به همین دلیل برای کارهای تبلیغاتی از این نوع چندان استقبال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: لباس کار چه استانداردهایی باید داشته باشد؟

جودون پلی استر

بیشتر پارچه‌های جودون با ترکیب نخ پنبه و لاکرا بافته و تولید می‌شوند. گاهی مواقع با سفارش مشتریان این پارچه فقط با پلی استر و گاهی نیز، ترکیبی از پلی استر و پنبه تولید می شود. الیاف مصنوعی مانند پلی استر در کنار نخ پنبه، دوام پارچه جودون را بالا می برد، و نرمی و لطافت خاصی را به پارچه جودون می‌بخشد.

تیشرت تبلیغاتی

استفاده‌ها و کاربردهای تیشرت جودون

پارچه جودونی که تولید می‌شود، دارای بافتی سوزنی و روزنه‌ای شکل است و استفاده از ترکیبات نخ در این پارچه، باعث خنکی و گردش هوا در تی شرت جودون می شود فرد برای استفاده در مدت‌های طولانی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. از تی شرت جودون، به‌عنوان لباس اسپرت نیز استفاده می‌شود چون راحت و زیباست و طرفدار زیادی برای استفاده دارد، همچنین مؤسسات و فروشگاه ها به‌منظور یک شکل و زیباتر نمودن فضا و محیطی که کارکنان در آن فعالیت می کنند، از تیشرت جودون به‌عنوان لباس کار استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: خصوصیت های لباس کار ایمنی

ویژگی‌های بارز و مشخص تیشرت جودون

 بر روی یقه، آستین، سینه و پشت تی شرت می توان برای تبلیغات استفاده نمود.

همچنین الیاف متنوعی که در تولید آن به‌کار برده می‌شود باعث شده این تیشرت تنوع قیمت زیادی داشته باشد.

وجود ساختار لوزی لوزی و سوزنی شکل، در بافت پارچه جودون

پارچه جودون دارای بافتی ضخیم‌تر و محکم‌تر از پارچه‌های یک رو پنبه است.

مقاومت عالی پارچه و نیز حالت انعطاف‌پذیری خوب به‌دلیل ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در بافت این نوع پارچه با بافت روزنه دار، باعث شده تیشرت جودون ضد حساسیت بوده و قابلیت تنفس داشته باشد.

تیشرت جودون یقه‌دار سه دکمه، یک لباس فرم زیباست که برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مناسب است.

صفحه اینستاگرام ما: uniformsparmida@

رعایت چند نکته در هنگام خرید تی شرت تبلیغاتی

توجه به جنس پارچه، کیفیت رنگ و کیفیت دوخت تیشرت فراموش نشود.

تیشرت باید هم سایز فرد باشد، تنگ و گشاد بودن لباس علاوه بر ایجاد ظاهر نازیبا، عدم راحتی در فعالیت فرد و کلافگی را به دنبال خواهد داشت.

تی شرتی که به عنوان تیظرت تبلیغاتی استفاده می شود و باید مدام پوشیده شود، بهتر است سبک وزن باشد.

تیشرت آستین کوتاه برای افردی ‌که به‌مدت طولانی در معرض نور آفتاب قراردارند، مناسب نیست زیرا سبب آفتاب سوختگی و عدم راحتی فرد می‌شود.

اهمیت استفاده از تیشرت جودون به‌عنوان یک وسیله تبلیغاتی

معمولا تی شرت تبلیغاتی، به‌عنوان هدیه‌های تبلیغاتی در سطح گسترده‌ای استفاده می‌شود. می‌توان گفت تیشرت تبلیغاتی جودون، فضای مناسبی را ایجاد می‌کند، تا به‌صورت یک رسانه تبلیغاتی متحرک مورد استفاده قرار گیرد و پیام تبلیغی مورد نظر، برای شرکت یا سازمان در معرض دید افراد زیادی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چه لباس کاری برای تعمیرکاران مناسب است؟ 

با استفاده از روش‌های متنوع زیادی مانند چاپ ژلاتین، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن و از این قبیل، در قسمت‌های مختلفی از تیشرت می‌توان پیام‌های تبلیغی، آرم یا لوگوی را چاپ کرد.

پارچه تیشرت

قیمت تیشرت جودون

قیمت تیشرت جودن، کاملا بستگی به جنس پارچه خواهد داشت و استفاده از الیاف گوناگون و متنوع سبب شده که این لباس ، قیمت‌های متنوعی داشته باشد. در خرید آن باید به‌میزان نخ به‌کار رفته در پارچه توجه کرد، زیرا هر چه الیاف نخ در پارچه جودون بیشتر باشد، قیمت تی شرت هم بیشتر خواهد بود.

همچنین جنس کشباف، جنس دکمه‌ها، نحوه برش و دوخت لباس همگی از جمله مواردی هستند که بر روی قیمت این تیشرت ها تاثیرگذارند. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی، حذف واسطه‌های فروش و نیز خرید به‌صورت جزئی یا عمده هم می‌تواند، در قیمت تیشرت جودون مؤثر باشد.

صفحه اینستاگرام ما: uniformsparmida@

برگشت به بالا
×

چطور میتونم کمکت کنم؟