رنگ های مناسب لباس کار اداری 02177260333 - لباس کار پارمیدا

شرکت ها و سازمان های مختلف از انواع مختلف لباس فرم برای خانم ها و آقایون استفاده می کنند و سعی می کنند این لباس ها منحصر به فرد و زیبا باشد و به عنوان تبلیغ مناسبی برای برند شرکتشان استفاد شود.

رنگ های مناسب لباس کار اداری

شرکت ها و سازمان های مختلف از انواع مختلف لباس فرم برای خانم ها و آقایون استفاده می کنند و سعی می کنند این لباس ها منحصر به فرد و زیبا باشد و به عنوان تبلیغ مناسبی برای برند شرکتشان استفاد شود.

لباس فرم در سرتاسر دنیا در واحدهای مختلف اداری و صنعتی به صورت صنعتی و تولید انبوه در آمده و صنعت مد در ارائه این نوع پوشاک بسیار پیشرفت داشته و همگام به مد روز لباس های فرم مناسبی ارائه نموده است. لباس رسمی بانوان برای محیط کار مانتوی اداری است که همان لباس فرم به حساب می آید و نیاز به دقت و سلیقه در انتخاب مناسب آن احساس می شود.

لباس کار اداری

اهمیت استفاده از فرم اداری

۱- منافع کارفرما

استفاده از لباس فرم اداری و مانتو اداری هماهنگ در شرکت علاوه بر پرهزینه بودن منافع و مزایایی نیز دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد نظم و بهره وری

لباس فرم هماهنگ در یک اداره یا شرکت رده بندی های شغلی را مشخص نموده و تشخیص افراد را برای مراجعین آسان می کند، علاوه برا این رعایت نظم و نظافت لباس فرم در اعتبار شرکت و ارگان مربوطه بسیارموثر است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لباس کار زمستانی 

برندینگ

لباس فرم کارکنان یکی از ابزارهای معرفی نام تجاری سازمان است. صرف هزینه برای طراحی و دوخت لباس فرم برای افزایش ارزش تبلیغاتی شرکت مقرون به صرفه است. به عنوان نمونه مانتو فرم اداری شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط معرف شرکت مربوطه و هویت کاری آن است. درج لوگوی سازمان روی لباس و استفاده از رنگ سازمانی، بهترین شیوه برندسازی است. ظاهر یک دست و شیک نیروهای یک شرکت نشان از حرفه ای بودن آن شرکت نیز دارد.

راحتی و ایمنی لباس کار

مانتو اداری علاوه بر این که نشان دهنده هویت سازمان است می تواند ایمنی کارکنان را نیز فراهم کند. برخی از لباس های فرم دارای خواص ویژه مثل ضد حریق، ضد اشعه های آلوده و یا شب نما داشته باشند که این موارد با توجه به شرایط کاری کارکنان طراحی و اجرا می شود.

۲- منافع کارکنان

استفاده از لباس یک شکل در محیط کار باعث ایجاد احساس برابری و هم سطح بودن کارکنان با همکاران در محیط اداری خواهد شد، علاوه بر این که دیگر نیازی نیست نیروها برای تهیه لباس اداری هزینه ای صرف کنند که این خود باعث صرفه جویی در هزینه های کارکنان خواهد بود و همه این ها در افزایش بازدهی موثر هستند.

بیشتر بخوانید: در زمان خرید لباس کار راحت به چه نکاتی توجه کنیم؟ 

۳- منافع مشتری

مراجعین و مشتریان نیز در  استفاده از لباس فرم اداری توسط کارکنان یک شرکت یا ارگان ذینفع خواهند بود به این صورت که می توانند مسئول و نیروی مربوط به هر بخش را با رنگ و مدل لباس تشخیص دهند و زمان کمتری صرف کنند. همه تلاش های مدیران و کارکنان در ارگان ها برای جلب نظر مشتری است. بدون تردید مشتری بقا و ماندگاری یک شرکت را تضمین می کند. مانتو اداری و لباس فرم اداری بیشترین تاثیر را در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای مشتریان دارد.

کارمندان از روی ظاهر قضاوت می شوند و این پیش داوری ذهنی روی تصمیم گیری مشتری تاثیرگذار خواهد بود. پوشیدن لباس فرم هماهنگ با رنگ و طراحی مناسب حس خوب حرفه ای بودن را به مشتری انتقال می دهند. 

لباس کار

ویژگی های مهم مانتو اداری مناسب

قد مانتو

قد مانتو باید مناسب با قد شما باشد و با در نظر گرفتن دقیق قد خرید انجام شود. اگر توپر هستید بهتر است مانتو اداری با قد بلند بپوشید. اگر قد کوتاهی دارید مانتو با برش های عمودی خرج کار، باعث بلندتر نشان دادن شما می شود.

جنس پارچه مانتو

جنس پارچه مانتو اداری بهتر است نخ یا با درصد بالای نخ باشد زیرا ایجاد حساسیت پوستی نخواهد کرد و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

مورد دیگر چروک شدن لباس است که باید بنا به جنس پارچه در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: چه زمانی اقدام به تعویض لباس کار خود نماییم؟

سایز مانتو

سایز مناسب مانتو در طراحی و دوخت مانتو اداری بسیار مهم است. سعی کنید مانتو تنگ خریداری نکنید زیرا شما در محل کار با مانتو تنگ در محل کار راحت نخواهید بود و باعث عملکرد ضعیف شما خواهد شد.

مانتو های اداری بر اساس فصول مختلف

مانتو بهاره با جنس لطیف و رنگ‌های روشن 

مانتو تابستانه از پارچه های نخی که هوا بتواند به داخل آنها نفوذ کند.

مانتو پاییزه شامل مانتوهای بارانی است

مانتو زمستانه جزو مانتوها ضخیم است که گرمای زیادی دارد

صفحه اینستاگرام ما: uniformsparmida@

بهترین پارچه دوخت مانتو اداری 

لباس فرم اداری یک یونیفورم است که از انواع پارچه تهیه می شود. برای راحتی کارمندان در استفاده از لباس فرم استفاده از پارچه های مناسب توصیه می شود. اغلب ادارات دو دست لباس فرم تابستانی و زمستانی را برای کارکنان در نظر می گیرند که مناسب با وضعیت هوا و دما انتخاب می شود. پارچه هایی با الیاف طبیعی و نخ برای دوخت مانتو اداری مناسب هستند. لباس فرم نباید باعث تعریق زیاد شود و بهتر است سبک و خنک باشد. پارچه های رسمی با رنگ ثابت برای دوخت لباس فرم اداری مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: تیشرت تبلیغاتی چه کاربردی برای کسب و کار دارد؟

به اختصار به معرفی انواع پارچه های پرمصرف در تهیه و تولید لباس کار می پردازیم:

١. پارچه ترگال ساده

٢. پارچه کجراه پلی استر ویسکوز

٣. پارچه لباس کار و کجراه ٣٠ – ٧٠

۴. پارچه کجراه ١٠٠ درصد پنبه

۵. پارچه لباس کار لی پنبه ای

۶. پارچه پرشیا

٧. انواع پارچه لباس کار فاستونی

٨. پارچه تترون برای لباس کار

٩. پارچه های پیراهنی

١٠. پارچه های تریکو

لباس کار پارمیدا

رنگ مناسب مانتو فرم اداری 

معمولا یک مانتوی مناسب محیط اداری و کاری از رنگ های خاص انتخاب میشود. مناسب ترین رنگ برای لباس فرم اداری خانم ها رنگ های کرم، سرمه ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ و قهوه ای است. مانتو شلوار اداری می تواند تک رنگ و یا از دو رنگ منفاوت تولید شود. طراحی لباس فرم اداری در رنگ آن تعیین کننده است.

برگشت به بالا
×

چطور میتونم کمکت کنم؟