تیشرت تبلیغاتی چه کاربردی برای کسب و کار دارد؟ 02177260333

با استفاده از تیشرت های تبلیغاتی می توان برند و نام محصول را تبلیغ کرد یا تیشرت های تبلیغاتی را به عنوان هدیه به خریداران هدیه داد و کار بازاریابی را انجام داد.

تیشرت تبلیغاتی چه کاربردی برای کسب و کار دارد؟ 

با استفاده از تیشرت های تبلیغاتی می توان برند و نام محصول را تبلیغ کرد یا تیشرت های تبلیغاتی را به عنوان هدیه به خریداران هدیه داد و کار بازاریابی را انجام داد. علاوه بر هدیه دادن تیشرت تبلیغاتی می توان از آن ها برای معرفی کمپین های سازمان یا شرکت استفاده نمود و با چاپ کردن نام و شعار شرکت؛ دیگران را کار خود آگاه کرد و از افراد را تشویق به شرکت در این کمپین نمود.

تیشرت تبلیغاتی

برای تبلیغ مجموعه یا محصول می توان لوگو، نام تجاری یا شعار خود را بر روی تیشرت های تبلیغاتی چاپ کرد و در همایش ها، نمایشگاه ها، کنفرانس ها و جلسات مهم کارکنان و کارمندان تیشرت تبلیغاتی را به صورت یک دست به تن کنند.

بیشتر بخوانید: پارچه ترگال چیست؟

کاربردهای تیشرت تبلیغاتی در بازاریابی

با چاپ کردن برند و لوگو شرکت یا سازمان بر روی تیشرت تبلیغاتی و به تن کردن این لباس ها توسط پرسنل و رفتن در بین مردم و اجتماعات، برند شما بهتر دیده می شود و در نتیجه کسب و کار شما شناخته تر شده و فروش افزایش خواهد یافت. 

یکی دیگر از کاربرد های مهم تیشرت تبلیغاتی، چاپ کردن برای تیم های ورزشی، کارکنان رستوران ها و سازمان ها و از این قبیل است، یعنی با چاپ کردن تیشرت های تبلیغاتی و هدیه دادن آن به افراد دیگر، شما یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را به تن افراد کردید و به این وسیله صد ها نفر دیگر با برند و نام شما آشنا می شوند، یکی از هدف های تبلیغاتی و بازاریابی آشنا کردن مخاطبان با برند و محصولات است.

توصیه می شود تیشرت هدیه، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، چون جنس بی کیفیت استفاده نخواهد شد یا دوام نخواهد آورد و دیگران با دیدن کیفیت محصول به برند و نام شرکت بی اعتماد می شوند.

چرا تیشرت تبلیغاتی پرطرفدار است؟

تبلیغات پوشیدنی

تیشرت و لباس تبلیغاتی پتانسیل بازاریابی گسترده ای قابل انجام است و به این وسیله نام تجاری شما در معرض دید عموم است و به این ترتیب نام شرکت شما در ذهن مخاطب می ماند. پوشاک تبلیغاتی بهترین روش برای ایجاد مارکتینگ است ومی تواند مخاطبان زیادی را به آسانی تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: برای انتخاب لباس کار مناسب تاسیسات چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ 

در معرض دید

همیشه لباس اولین چیزی است که بهتر و زودتر دیده می شود و این مورد دلیل موفقیت در تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خواهد شد.

هزینه پایین

چاپ کردن تبلیغات بر روی تیشرت تبلیغاتی هزینه پایین تری نسبت به سایر روش های تبلیغات دارد و از تیشرت های تبلیغاتی با هر تعداد می توان توزیع نمود.

تیشرت

داشتن فضای بیشتر برای تبلیغات

تیشرت ها یقه و جیب ندارند و یکسره هستند و این باعث بهتر دیده شدن برند و نام تجاری می شود و تاثیر بیشتری در کسب و کار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: یک مانتو اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مناسب برای تمام افراد

تیشرت های تبلیغاتی را می توان به تمام سنین هدیه داد و آقایان و خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. این هدیه بسیار فرگیر و راحت است.

افزایش روحیه تیمی

علاوه موارد ذکر شده استفاده از تیشرت ها با نام برند برای کارکنان شرکت می تواند به تقویت روحیه شرکت بیفزاید. بعضی مواقع، شرکت ها لباس فرم به کارمندان جدید برای خوش آمد گویی هدیه می دهند و آنها احساس می کنند بخشی از تیم هستند. در رویدادهای و نمایشگاه ها کارمندان با پوشیدن لباس فرم یکدست با برند تبلیغاتی شما بسیار حرفه ای به نظر می آیند و بهتر اعتماد مشتریان را جلب می کنند و به آسانی و گستردگی می توان پیغام تبلیغاتی خود را در معرض عموم قرار داد.

کاربردی بودن 

تبلیغاتی از قبیل سررسید، خودکار و ماگ دیگر کارکرد سابق را ندارند و در کشوهای محل کار فراموش می‌شوند اما یک تی‌شرت هدیه همیشه قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نحوه شستن لباس کار زمستانی

حق انتخاب رنگ

رنگ سازمانی  ماندگاری یک برند را در ذهن مخاطب طولانی‌تر می کند. تنوع رنگ در تی‌شرت‌های تبلیغاتی این مزیت را دارد که با توجه به شناخت روانشناسی رنگ ها، رنگ مناسبی را برای برند خود انتخاب و در ذهن مخاطب ثبت کرد.

مشخصات تیشرت تبلیغاتی 

تیشرت ها در دو فرم آستین بلند و آستین کوتاه عرضه می شود که نوع آستین کوتاه پرطرفدارتر است.

تیشرت تبلیغاتی دارای رنگ بندی های متنوع است و با توجه انتخاب مدیر شرکت انتخاب می شود.

جنس پارچه ها به صورتی است که به راحتی چاپ روی آن انجام می شود.

کیفیت چاپ تیشرت تبلیغاتی 

کیفیت چاپ روی تیشرت  به شیوه چاپ بستگی دارد. البته در هر روش استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز در ماندگاری و کیفیت چاپ هر تیشرت موثر است. در روش های چاپ مستقیم روی تیشرت، بیشتر دستگاه های موجود فاقد رنگ سفید هستند و به همین دلیل  از رنگ سفید تیشرت به عنوان پس زمینه تصویر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: مشخصات لباس کار کتان

بنابراین چاپ برروی تیشرت های سفید و یا روشن بسیار باکیفیت تر خواهد بود. روند چاپ مستقیم برروی تیشرت و یا پارچه تیره و یا مشکی ، حتما باید دستگاه دارای رنگ سفید جداگانه باشد که ابتدا تیشرت را با رنگ آستر سفید کرد و بعد روی رنگ سفید طرح را پیاده نمود.

از دیگر روش های پرکاربرد روز دنیا برای چاپ روی تیشرت چاپ کاترپلاتر می باشد، در اکثر چاپ های لباس های ورزشی از این روش استفاده می شود و ماندگاری و کیفیت بالایی دارد و ولی باید به صورت تک رنگ و یا رنگ های تفکیک شده مورد استفاده قرار گیرد.

لباس کار پارمیدا

نکاتی درباره انتخاب لباس کار مناسب برای بازاریابی و فروش

به جز قدرت بیان و قانع کردن مشتری در امر فروش و بازاریابی، پوشش و لباس فرد نیز بسیار با اهمیت است. بسیاری از مشاغل از لباس کار مخصوص استفاده می‌کنند و مردم با دیدن لباس می‌توانند شغل و سازمان مورد نظر را بشناسند. باید در انتخاب یک لباس کار مناسب برای فروش و بازاریابی به این نکات توجه نمود:

لباس کار باید متناسب با شرایط شغلی فرد باشد.

لباس کار مناسب باید اندازه فرد باشد.

برند شرکت و نوع شغل فرد را نشان دهد.

از رنگ‌های مناسب در لباس کار استفاده شود.

لباس کار نباید دارای یا عیب و ایراد باشد.

از پارچه مرغوب و مناسب در تولید لباس کار مناسب استفاده شود.

برگشت به بالا
×

چطور میتونم کمکت کنم؟